Følg os også på Facebook og Instagram
og vær opdateret om nye GO-CARDs og udstillingssteder.

 


 

Stærke vinterkampagner

Salget er åbnet, og med start den 27. december 2024 er der igen de populære vinterpakker, hvor der er dobbelte udstillingsperioder på 14 dage. For en landsdækkende kampagne, der kommer ud på alle 540 caféer og biografer, er oplaget på 50.000 GO-CARDs.

Kontaktprisen er lav, og der er yderligere rabat, hvis I kører kampagne i flere perioder.

Det er også muligt at køre regionalt, fx kun i København eller Aarhus.
 

Priserne er inkl. tryk af kort, distribution til den ønskede region, udstilling, løbende kvalitetstjek og opfyldning.

Alle priser er DKK ekskl. moms.

 

 

Udstillingsperioder på 14 dage med vinterpakker.

Ring til os på telefon 8110 1820 eller send en mail til info@go-card.dk for et kampagneoplæg.

 

 

 

 



Skyd genvej til målgruppens julehjerter

Gennem årene er der opstået en tradition for, at vores 475.000+ brugere finder deres julekort samt til og fra-kort i GO-CARD-stativerne, når de er i byen for at juleshoppe og for at hygge på caféer og i biografer med venner og familie.

Aftrækket af GO-CARDs i juleperioden er meget højt, og kort med juletema er særligt populære.
 

Lav til og fra-kort og kom med helt ind under juletræet

Jeres GO-CARDs kan udformes som til og fra-kort. På den måde kan 33.000 GO-CARDs delt i 4 blive til hele 132.000 til og fra-kort. Med udstansning kan der også laves fx julepynt og kravlenisser, som man kan pynte op med.

GO-CARD er en unik mulighed for at give jeres målgruppe en kærlig og kreativ julereklame, de reelt kan bruge til noget.

 

 

Vi har gjort det let med lave priser på udstansning

På produktionen med deadline 7. november 2024 er der særpris på udstansning, fx af til og fra-kort.

Tillægsprisen ved en landsdækkende kampagne er normalt 12.000 kr. for stans inkl. simpel stanseform.

Spar 5.500 kr. nu og få udstansning til en særlig julepris på 6.500 kr. pr. uge.

Ved to uger og et oplag på 66.000 GO-CARDs er stanseprisen 10.500 kr.

Prisen er ekskl. moms og tillæg til den normale udstillingspris. Gælder kun ved deadline 7/11 2024.

 

 

Op til julen er der udstillingsstart således:
◆ 21. november (uge 47)
◆ 28. november (uge 48)
◆ 5. december (uge 49)
◆ 12. december (uge 50)
◆ 19. december (uge 51)

Kontakt os for en snak om mulighederne og konkrete pristilbud.

 

 


 

Hvad skal vi sætte på forsiden?

Hvis du har tænkt: "Vi har ikke noget materiale, der egner sig til GO-CARDs." - Så tag fat i os. Vi giver sparring og laver konkrete oplæg på, hvordan jeres GO-CARDs kan se ud.

Et generelt tip er at plukke centrale elementer fra jeres kampagnematerialer ud og lade dem shine på forsiden. På bagsiden af kortene følges op med flere billeder, salgstekst, tilbud osv.

Herunder kan du se en stribe eksempler fra de seneste måneder på, hvor forskelligt og alligevel fedt, der kan laves stærke forsider.

 

 

 


 

Fingeren på pulsen

Der kommer løbende nye udstillingssteder på listen. Her er nogle eksempler, hvor man nu også kan finde GO-CARDs

 

 


 

 

Galleri

Her kan du se nogle markante kampagner fra den senere tid. De viser forskellige måder at udnytte GO-CARD-mediet på og giver forhåbentlig inspiration til jeres næste kampagne.

Mange kører flere uger og skifter motiv løbende. Der kan også arbejdes med udstansninger.

 

 

 


 

 

 

 

 

Nye udstillingssteder

 

 

Vi er konstant ude for at sikre de rigtige udstillingssteder, der kan supplere det eksisterende netværk. Her er nogle eksempler, hvor vi har hængt displays op for nylig, fra indre København til Esbjerg.

Buzz i Skt. Peders Stræde er en rigtig hyggelig café-slash-dagligstue, med liv fra morgen til aften. Café Korn er et stort, flot og meget velbesøgt sted i Waves Shoppingcenter. Rallys på Mozartsvej er klassikeren i Sydhavnens caféliv. Det er et område, der kommer til at boome, når M4 Syd åbner. Og i Esbjerg er Street Food et cool sted, delvis indrettet i et tidligere teater, med plads til mere end 600 gæster.

 

 

 


 


 

 

 

 

Vigtige kampagneperioder forude

Om lidt er det officielt sommer og bylivet med caféhygge og udendørsservering og events af alle typer, tager fart.

Vi kan også se frem til en stribe begivenheder, der kan udnyttes i kommunikation, og hvor der er en øget interesse for kampagner.

Her er nogle vigtige eksempler:

 

 

 


 

 

 

 

 

Nye udstillingssteder

 

 

Der bliver løbende tilføjet nye udstillingssteder, hvor gæsterne også kan finde de gratis GO-CARDs. Cafémiljøet er livligt, og der åbner spændende nye steder, der passer ind i GO-CARD-konceptet.

Listen med udstillingssteder inkluderer nu også en del shoppingcentre, hvor der er displays, hvor kunderne holder pause. Bl.a. Fisketorvet, Fields, Frederiksberg, Rødovre, Waves, RO’s Torv, Bruuns Galleri og Storcenter Nord.

Her er fem eksempler, som er føjet til netværket for nylig:

 

 

 


 

 

 

 

 

Ny, samlet beskrivelse af brugerne

 

 

Hvem er det man rammer med GO-CARDs?

Kort sagt er de aktive, kulturelle, trendsættere, vidende og engagerede, berejste og belæste med penge til forbrug. De lever livet og hænger ikke fast hjemme i sofaen.

Der er lavet en ny, samlet beskrivelse af, hvad der karakteriserer GO-CARD-brugerne, som kan findes her.

 

 

 


 


 

 

 

 

God pris på kreative løsninger. Deadline 27. februar kl. 9

Med udstansning og perforeringer kan der laves en masse kreative løsninger, der aktiverer og engagerer brugerne.
Det skaber ekstra synlighed og får budskabet til at hænge fast.

Vi nærmer os også snart påske, hvor det er stærkt at lave GO-CARDs, som udnytter højtiden i kampagnen.

Her er nogle gode eksempler på brug af udstansning:

Tag fat i os, når du vil se flere muligheder. Vi har et stort bibliotek med kreative kort.
Vi laver også rigtig gerne visuelle mockups og præsenterer en stribe ideer ud fra dine stikord eller materialer.
 

 

Det praktiske

 

◆ Særpris på udstansning: 6.500 kr.
Prisen er inkl. stanseform og gælder for simpel stans af 33.000 GO-CARDs. Besparelse 5.500 kr.
Prisen er et tillæg til den normale udstillingspris. Alle beløb er DKK ekskl. moms.

◆ Kampagnestart: 7/3, 14/3, 21/3 og 28/3
Hver torsdag kan der begynde nye GO-CARD-kampagner på de mange udstillingssteder.

◆ Deadline for materiale: 27. februar kl. 9
Her skal den trykklare PDF være klar.

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

Galleri

 

 

Her kan ses en stribe kampagner fra den senere tid. De viser forskellige måder at udnytte GO-CARD-mediet på og giver forhåbentlig inspiration til jeres næste kampagne. Mange kører flere uger og skifter motiv løbende. Der kan også arbejdes med udstansninger.
 

Sig til, hvis du vil se flere eksempler på GO-CARDs fra en særlig branche. Eller hvis du vil have sparring på de kreative muligheder i mediet.

Vi glæder os til at høre fra dig.

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

Nye udstillingssteder

 

 

Der er igen tilføjet nye spændende udstillingssteder, hvor jeres GO-CARD-kampagne også kommer ud. Fx er Social Coffeeshop et rigtig lokalt og hyggeligt sted på Peblinge Dossering med bænke ud til søerne. The Roots er med til at skabe liv og hygge på Ulrikkenborg Plads i Lyngby. Og Riccos har udvidet med en kaffebar i de nye Kaktustårne ved Dybbølsbro.

Samlet er der jo mere end 500 steder med GO-CARDs, som er centreret omkring de fire store byer.

 

 


 


 

 

 

Nyt udstillingssted på Kultorvet i København

Nu kan du også finde dine GO-CARDs på The Midwestern Diner. Her er aktivitet hele dagen, fed stemning og god betjening.

På menuen er der alt fra autentiske pancakes, french toasts, ribeye, burgers til milkshakes og pies. Velkommen i GO-CARD-familien!

 

 

 

 


 


 

 

 

Vi står også for sampling af smagsprøver til vores mange udstillingssteder

Ga-JoL har været ude med de her yderst indbydende displays, hvor man kan nuppe en prøve på lakrids med citrussmag eller lakrids med karamelsmag.

Læs mere om mulighederne for sampling af smagsprøver, distribution af magasiner osv. her: www.go-card.dk/kampagner/sampling-anden-distribution

 

 

 

 


 

 

 

 

Inspirationskatalog

 

 

Her er nogle eksempler på kampagner fra i år (2023). Hver torsdag er der jo nye, spændende kort i stativerne til de mere end 475.000 brugere.
 

Sig til, hvis du vil se flere eksempler på GO-CARDs fra en særlig branche. Eller hvis du vil have sparring på de kreative muligheder i mediet.

Vi glæder os til at høre fra dig.

 

 




 

 


 


 

Kreativ vægudsmykning med en masse GO-CARDs

Tak til @asta_olivia
 

 

 

 


 


 

 

 

Med ønsket om et godt nytår med fuld fart på

Den fantastiske illustration med vores GO-CARD-bil og chauffør er lavet Martin Nielsen fra GekkoGraphic.

Aficionados vil vide, at Martin har lavet en stribe GO-CARDs gennem årene, bl.a. nogle af de helt klassiske fra GO-CARDs spæde start – dengang vi kun var nået til kortnummer 113.

 

 

 

 


 


 

 

 

Nye Topboards på alle landets GO-CARD-stativer

Pepsi Max siger: MAXIMIZE THIS CHRISTMAS.

Udover Topboards er der også GO-CARDs i stativerne med Pepsi Max og julemandens hånd.

 

 

 

 


 


 

 

 

Nyt udstillingssted i Kronen Vanløse

Café Sinnerup er lækker. Her er franske vibes, og man kan få både bagværk, kage, frokost, pasta, tærte og suppe. Caféen er en del af Sinnerup-imperiet, der består af 14 butikker med livsstil, mode og boligindretning - og altså også en café i Kronen Vanløse.

Find dine GO-CARDs her og på vores mere end 500 andre caféer.

 

 

 

 


 

 

 

 

Aktuelle kampagner

 

 

Her er en stribe eksempler på kampagner fra de seneste to måneder. Der har særligt været flere serier med kort.
Det er noget brugerne kan lide.

Det er en del af det levende og spændende univers i stativerne, hvor der hver uge er noget nyt at gå på opdagelse i.

Der er også gode eksempler på, at det er let og sjovt at versionere kampagnemateriale til populære GO-CARDs.
Og skabe synergi på tværs af mediegrupperne.

 

 

 

 


 


 

 

 


 

 

Endnu flere udstillingssteder

 

 

Ja, vi har igen været på jagt efter nye, gode udstillingssteder, som nu også får GO-CARDs til deres gæster.

Her er et par eksempler.

 

 


 

 

 

 

NYT MEDIE: Topboards

 

 

Her til sommer 2022 overtog Københavns Kommune toppen på GO-CARD-stativerne og lavede en kampagne i anledning af Tour de France-starten. Det gav en flot synlighed.

Nu åbner vi for, at alle kan lave kampagner med Topboards.

Topboards rammer ikke kun de attraktive GO-CARD-brugere, men en endnu bredere målgruppe. Det er et massemedie, der kan give jer synlighed, kendskab og branding i et levende miljø.

Topboards kommer ud i hele vores netværk med ikke mindre end 540 caféer, biografer, spisesteder og uddannelsesinstitutioner. Det er også muligt at køre kun i København og omegn med 400 placeringer.

Vi har sat prisen, så den er yderst attraktiv, nemlig med 45 kroner pr. board for udstilling i 2 uger. I denne pris er alt inkluderet med tryk af boards, opsætning og nedtagning.

Læs mere om Topboards her.

Det er oplagt at kombinere en Topboards-kampagne med GO-CARDs i stativerne. Det giver målgruppen mulighed for at tage jeres budskab med videre, så kampagnen får et langt liv.

 


 


 

 


 


 

Ny Coffee Industry Sweden

Så er der også GO-CARDs på den nyeste Coffee Industry Sweden, som ligger på Vesterbrogade 1 i Industriens Hus. En rigtig flot café og en rigtig god placering mellem Tivoli og Rådhuspladsen med et stort flow af gæster. Den er et besøg værd.

Du kan også finde dine GO-CARDs på Coffee Industrys to steder i Fiolstræde.

 

 

 

 


 


 

 

 

Forestil dig

Forestil dig, at forbrugerne optog tv-reklamerne eller radioreklamer, fordi de syntes godt om dem, og gerne ville kunne se dem igen senere.

Det ville være stærkt.


Sådan er det faktisk på GO-CARDs, hvor forbrugerne selv opsøger reklamerne og tager dem med, fordi de kan lide dem. De giver dem endda videre til andre.

Ifølge en undersøgelse er GO-CARD det mest populære reklamemedie. . Det hænger også sammen med de mange muligheder for at lave anderledes og stærk kommunikation, som du kan se eksempler på herunder.

 

 

 


 

 

 

 

Inspirationskatalog

 

 

Her har vi samlet nogle af de mange kreative GO-CARD-kampagner fra de seneste måneder. De viser på forskellige måder mulighederne for at lave effektiv kommunikation, bl.a. ved at udnytte eksisterende kampagnemateriale.

Her er både klassiske kort med en fængende forside og mere avancerede løsninger. Forhåbentlig giver det god inspiration til, hvordan jeres næste GO-CARD skal se ud.

 

① Kort med statements og med æstetiske motiver fungerer bare godt.
Brugerne bliver teaset af forsiden og finder uddybende information på bagsiden.

 

② Brug bagsiden, hvor der også er 4-farvetryk til rådighed og god plads til salgsbudskaber og produkt.

 

 

③ Det er muligt at flette flere motiver sammen, så kortene ligger på skift.
Så kan man have flere budskaber og folde hele kampagnen ud.

 

 

④ Med udstansning kan der laves kort i særlige formater.
Dansk Blindesamfund bruger desuden relieflak. Og Pepsi-kampagnen bruger duftlak på kortene.

 

 

⑤ For nylig har vi også haft lækre kort med UV-lak og med blomsterfrø.
Og så lige et tip. QR-koderne er tilbage, og vi ser dem på flere nye kort. Fordelene er indlysende.
Med en QR-kode kan du tage forbrugeren direkte til yderligere information og en købssituation.

 

 

 


 


 

 

 


 

 

Udstansning til særpris

 

 

På produktionen med deadline den 17/3 2022 er der særpris på udstansning af jeres GO-CARDs. Det åbner for en masse kreative muligheder.

Brug det fx til jeres påskekampagne og interaktive løsninger, hvor der kan trykkes dele ud af kortet. Det involverer brugerne og skaber ekstra høj opmærksomhed.

 


 


 

 


 


 

Et stærkt 2021

På trods af diverse corona-benspænd havde vi et meget stærkt 2021. Vi kan glæde os over mange tilbagevendende kunder og en hel række nye annoncører, der har taget mediet til sig.

En af de vigtige grunde er formentlig, at vi har fået dokumenteret, at GO-CARD er det mest populære reklamemedie og ligger langt foran aviser, outdoor, tv, online osv. Den gode placering hænger selvfølgelig sammen med, at folk frivilligt tager GO-CARDs. Det er et positivt, aktivt tilvalg. Og det er jo noget helt særligt i en verden, hvor man ellers forsøger at undgå strømmen af reklamebudskaber. Det har også haft stor betydning, at GO-CARD nu er mere tilgængeligt i Index Danmark, hvor Gallup har gjort det meget lettere at lave medieplaner, hvor GO-CARD indgår.

I kan regne med, at vi arbejder hårdt hver dag for at udvikle mediet, sikre de rigtige udstillingssteder og have de mest tilfredse kunder.

 

 

Her kan ses udstillingsperioder og produktionsdeadlines for hele 2022.
 

 

 

 


 


 

 


 


 

Cafe Korn er en populær kæde med vokseværk

Café Korn Trekroner er en stor flot café i Roskildes hastigt voksende, nye bydel. Udover dejlig kaffe er der et stort udvalg af burgere, friske salater, frokostplatte, sandwich, og i weekenden er der en dejlig brunchbuffet. Velkommen i GO-CARD-familien.

Café Korn er en yderst populær kæde, som nu er oppe på 8 caféer fra Odense til Helsingør.

 

 

 

 


 


 

 

 

Nyt udstillingssted med speciale i cheesecakes

Nu kan du også finde dine GO-CARDs hos Bertels Salon på Falkoner Allé 54. Bertels har bare de lækreste kager, som man også kan købe med hjem. Særligt de kendte cheesecakes, der fås i mere end 30 forskellige smagsvarianter.
 

 

 

 


 


 

 

 

Nyt udstillingssted midt i Frederikssund

Minis Kaffe & Vinbar er en lille hyggelig oase, med hjemlig atmosfære og fokus på god kvalitet og max hygge. Her starter dagen med lune økoboller, charcuteri, økooste og ender med After Work bar og god musik. Bagmanden er Morten Gamini, der tidligere bl.a. har haft smørrebrødsrestauranten Den Bette Kro i Aalborg. Velkommen i GO-CARD-familien.
 

 

 

 


 


 

 

 

1-2-3 Så er der kaffe

Vi har simpelthen fået så mange nye spændende udstillingssteder, så vi er kommet bagefter med at fortælle om dem! Siden september har du også kunnet få GO-CARDs hos hyggelige Kaffe No. 123 på Borups Allé. Udover kaffe og lækre varme og kolde drikke har No. 123 dejlige hjemmebagte croissanter, cookies, sandwiches til frokost og snackanretninger, der står godt til et glas køligt hvidvin. Velkommen i GO-CARD-familien.
 

 

 

 


 


 

 

 

Et fredfyldt samlingspunkt

Vi er meget glade for at kunne fortælle, at du nu også kan finde dine GO-CARDs hos Ascend Studio på Strandboulevarden på Østerbro. Ascend Studio er et fredfyldt samlingspunkt for alle med interesse for mental og fysisk balance. Sammen med yogastudiet har Ascend en lækker café, hvor man kan hænge ud og nyde en kaffe eller chakra-te. Ascend Studio er åbnet i september måned af Cille Elite Vegge Bjørck.
 

 

 

 


 

 

 

 

Inspirationskatalog

 

 

Vi har samlet en stribe eksempler på tidligere vinterkampagner og effektive GO-CARDs som inspiration. Sig til, hvis du vil se flere eksempler på GO-CARDs fra en særlig branche. Eller hvis du vil have sparring på de kreative muligheder i mediet.
 

Vi glæder os til at høre fra dig.
 

 




 

 


 

 

1/11 2021

 

 

Riccos nr. 16

Den erklærede kaffenørd Ricco Sørensen har åbnet sin kaffebar nr. 16. Den ligger på Rentemestervej 80 i Nordvest. Det er Ricco selv, der står for arbejdet med at vælge locations og sørger for, at indretningen får en unik identitet, der afspejler det nærmiljø, baren ligger i. Udover kaffe fra kædens egen ultra-ambitiøse, bæredygtige farm i Mexico, kan du selvfølgelig også få friske forsyninger af GO-CARDs i den nyeste Ricco’s.
 

 

 

 


 


 

 

 

Café Bella er nyt udstillingssted

Café Bella NV på Frederikssundsvej 110 kunne slå dørene op for første gang i juni måned og kan nu også tilbyde sine gæster gratis GO-CARDs sammen med lækre småretter og en masse kaffe. Ingen tvivl om, at NV rykker i øjeblikket på caféfronten. Velkommen i GO-CARD-familien.
 

 

 

 


 


 

 

 

Nyt udstillingssted på Nørrebrogade i København

Så er der GO-CARDs lige indenfor døren, når man besøger Café Extra på Nørrebrogade. Der er åbent helt til 23 og udover dejlig kaffe og kage, kan man få burgers, pasta, salater og steaks. Specialiteten er de lækre og overdådige brunchtallerkener, der serveres hver dag fra 9 til 16. Velkommen i GO-CARD-familien.
 

 

 

 


 


 

 

 

Målrettet regional annoncering

Du finder GO-CARDs på 540 gode caféer og biografer over hele landet. I Odense er vi fx 35 steder rundt i byen, bl.a. på James Dean, Studenterhuset og Den Smagløse Café.

Læs mere om målrettet annoncering på www.go-card.dk/kampagner
 

 

 

 


 


 

 

 

Ny planlægningskalender

For alle der sidder og laver medieplaner frem i tid, har vi lavet en ny side med alle startdatoer og deadlines de næste mange måneder.

Samtidig er der inspiration med begivenheder og temaer.

Husk, at hvis der indgås en årsaftale om et samlet antal indrykninger, kan de frit fordeles over året efter behov.

 

 

 


 


 

 

 

Velkommen til My Corner nyt udstillingssted

My Corner er helt nyåbnet og ligger på hjørnet af Stefansgade og Julius Bloms Gade, København N. Her er der super hyggeligt med gode muligheder for at mødes med venner både indendørs og udendørs. Mens man nyder kaffen fra Peru, kan man gå på opdagelse i menukortet med tapas, rollers, baguettes osv. og hente friske forsyninger af GO-CARDs.
 

 

 

 


 

 

 

 

Kreative muligheder ad libitum

 

 

Her er inspiration fra en stribe nye kampagner, der har leget med de særlige muligheder, der også er i mediet.

Udover kort i GO-CARD-stativerne distribuerer vi også magasiner, produktkataloger, programmer, smagsprøver osv. til caféer og biografer.

Læs mere om sampling her og kontakt os, når du har en idé til en kreativ kampagne.

 

 


 

 

 


 


 

Velkommen til Café Ramz som nyt udstillingssted

Med sin placering på ydre Nørrebro har Café Ramz siden 2018 dyrket cafelivet og den særlige, afslappede og cool stemning, der hersker i nordvest. Lokalerne er indrettet i klassisk caféstil, og man kan få både traditionel cafémad samt Italienske klassikere. Café Ramz byder på en dejlig sanse-oplevelse. Velkommen i GO-CARD-familien.
 

 

 

 


 


 

 

 

Stolte af at kunne byde Café BRÖNS velkommen

Café BRÖNS på Frederikssundsvej 140 er nyt udstillingssted.

BRÖNS har skrevet: ”GoCard’s har været en del af mit liv de sidste 30 år. Jeg har altid samlet på dem, gået efter de smukkeste og mest farverige, brugt dem på alle de gaver jeg har givet, lavet hjemmelavet gavekort, invitationer mm. og nu kan du gøre det samme. Vi har ihvertfald fået dem indenfor dørene nu, så du kan snuppe dit yndlingskort, når du har brug for det”

Tak for de pæne ord!
 

 

 

 


 


 

 

 

Velkommen til Magnes Madhus som nyt udstillingssted

Magnes ligger på Søborg Hovedgade lige ved rådhuset og har etableret sig som et levende og hyggeligt samlingspunkt med bl.a. EM på storskærm.

Udover friskbrygget kaffe – økologisk, naturligvis - er Magnes leveringsdygtig i bl.a. bowls, burgers og ugens ret. Tjek det ud på www.magnes.dk
 

 

 

 


 


 

 

 

Why Not Deli - nyt udstillingssted

Why Not Deli er en ny café med New Yorker-stemning og fokus på at lave de lækreste sandwich, salater og grøntsagsjuicer.

Why Not Deli ligger på Frederiksborggade lige ved Nørreport Station med et kæmpe flow af kunder hver dag, som nu også kan forsyne sig med GO-CARDs.
 

 

 

 


 

 

 

 

Højt aftræk, høj sikkerhed, lave kontaktpriser.

 

 

En særlig egenskab ved GO-CARDs er, at man er sikker på, at målgruppen ser og interagerer med reklamen, fordi de selv opsøger stativerne, og tager de reklamer, de vil have.

Efter hver kampagne bliver aftrækket opgjort, altså hvor mange kort, der er taget af hvert motiv. Det betyder også, at der kan beregnes en pris pr. interaktion eller ”klik”.

Sammenlignes med andre medier, fx online, hvor man kender prisen pr. interaktion eller klik, er prisen med GO-CARDs markant lavere. Hertil kommer endda, at GO-CARDs som et fysisk medie får et langt liv og efterfølgende kommer ud til flere mennesker (pass-along effekten). Vi har skrevet mere om aftræk og effektive kontaktpriser, som du kan læse her.

Fysisk kommunikation giver højere engagement, større følelsesmæssig påvirkning og samtidig en stærkere hukommelsespåvirkning. Hjernen kan lettere absorbere og behandle fysiske beskeder.
Det skriver Print og Medier bl.a. i en interessant ny artikel, der refererer fire svenske undersøgelser.
 

 

 


 

 

 


 


 

Beer. Toast. Vinyl. Og nu også med GO-CARDs.

Beat Café på Enghave Plads er blevet en del af GO-CARD-familien, hvor vi samler på de bedste og mest cool caféer og biografer over hele landet.

Beat kombinerer pladeforretning, intimkoncerter og smagfulde retter med nøje udvalgte råvarer i bedste kvalitet. Prøv fx de lækre patatas bravas, når de er på menukortet .
 

 

 

 


 


 

 

 

Nyt udstillingssted på Vesterbro

Det er med stor fornøjelse, at vi kan byde velkommen til Fryd Ølbar som nyt udstillingssted. Fryd er en helt ny, super hyggelig ølbar i Sundevedsgade. Den har stået færdig i månedsvis og kunne endelig slå dørene op den 4. maj. På menukortet er der øl fra det meste af verden og en masse smagsoplevelser at gå på opdagelse i.

Fryd er en del af en succesfuld familie, som også omfatter Berlin Bar (Gl. Kongevej) og Frederiksberg Ølbar (Falkoner Alle). Alle steder kan du også få stillet din tørst efter nye GO-CARDs.
 

 

 

 


 

 

 

 

Breaking: Værdifuld ny analyse af reklamemedier

 

 

En ny undersøgelse viser, hvad danskerne synes om reklame i forskellige medier. Det er vigtigt at have denne viden, når man skal vurdere medier og sammensætte sin medieplan.

Resultat: GO-CARD ligger helt i top som det mest populære.
Skarpt forfulgt af biografreklame. Mens radioreklame og online vurderes lavest.

Læs mere om den nye undersøgelse.

En afgørende forklaring på den flotte placering for GO-CARD er, at det er et aktivt, positivt tilvalg. Forbrugerne opsøger selv reklamerne, fordi de kan lide dem. De giver også dit reklamepostkort videre til andre. Og de kan endda finde på at hænge det op derhjemme, så de kan se på det hver dag! Fordi mediet er så populært, får reklamerne en stor udbredelse og effekt. På 4 uger er dækningen med GO-CARD mere end 500.000 personer.

 

 



 

 


 


 

Et unikt medie

Det er egentlig ret vildt, at vi frivilligt går hen til GO-CARD-stativerne, kigger kortene igennem og udvælger dem vi vil have med. Det er jo reklamer! Normalt gør vi jo en masse krumspring for at undgå reklamer i dagligdagen, zapper på tv, skifter kanal på radio, afmelder tilbudsaviser og installerer ad blockers i vores browsere. GO-CARDs popularitet er resultatet af en masse kreative og annoncører, der gør sig umage med at skabe fede kort, der skaber værdi og leverer god underholdning. Tak for det! De seneste målinger fra Gallup viser, at vi nu er mere end 500.000, der hver måned bruger GO-CARDs.

Ja, vi glæder os til at caféer og biografer åbner igen :-)
 

 

 

 


 


 

 

 

Julens cooleste gave

Et ægte, dekorativt GO-CARD-stativ. Læs mere og køb det her. Så er der autentisk caféstemning derhjemme. Stativet koster 300 kr., hvis man selv henter det på vores kontor på Frederiksberg, og 375 kr. med forsendelse.
 

 

 

 


 


 

 

 

Ny café på Østerbro og nyt udstillingssted

Ny café og nyt sted med GO-CARDs. Filur&Co er en super hyggelig og uformel kaffebar i hjertet af Østerbro på Øster Farimagsgade 77, hvor de lokale dropper ind, stresser af og nyder den lækre kaffe og filurens ”lokkemad”. Velkommen i GO-CARD-familien.
 

 

 

 


 


 

 

 

Ny Otilie's med GO-CARDs

Otilie's udvider med ny afdeling på Vesterbrogade. Otilie’s bruger de bedste råvarer og kæler for detaljerne, når de skaber lækre, fyldige sandwiches, presser sund juice og serverer de fedeste kager. Første Otilie’s åbnede i slutningen af sidste år på Vesterbrogade overfor Formel B. På baggrund af succesen er dørene netop slået op for det nye skud på stammen, der også ligger på Vesterbrogade - lidt længere inde mod centrum i krydset ved Værnedamsvej. Man kan finde GO-CARDs i begge Otilie’s.
 

 

 

 


 


 

 

 

Nye udstillingssteder i Lyngby, Hellerup og på Nørrebro

GRØD breder sig og GO-CARD er med. Tidligere i år åbnede GRØD i Likørstræde i Lyngby, dernæst åbnede GRØD-butikken på Strandvejen i Hellerup i maj og nyeste tilføjelse er grødbaren i Birkegade på Nørrebro. Her kan du nu få dit daglige grødfix og stillet sulten efter de nyeste GO-CARDs. Det er imponerende at følge, hvordan Lasse Skjønning Andersens enkle idé om grød, kaffe og fed energi breder sig og får flere og flere fans. Prøv det.
 

 

 

 


 

 

 

 

Breaking News: GO-CARD er oprettet som medie i Index Danmark/Gallup

 

 

Nu er det blevet meget lettere at få GO-CARD med på medieplanvurderinger. Gallup har netop opdateret databasen til GallupPC, så GO-CARD nu er en del af medietræet og kan findes under outdoor. Det gør det meget, meget lettere at tage GO-CARD med som medie på fremtidige særkørsler.


Gennem mere end 25 år er brugen af GO-CARD blevet målt af Gallup med en række spørgsmål i Index Danmark. Resultaterne har altid kunne findes i GallupPC, og vi ved alt om GO-CARD-brugernes demografi, adfærd, holdninger osv. Men det har været besværligt at lave en særkørsel med GO-CARD som medie på linje med print, outdoor, biograf osv. Det har Gallup nu ændret på.

Når der laves en medieplanvurdering i GallupPC, kan GO-CARD nu let vælges som et medie og ligger under ”Outdoor”.
 

 


Tallene for GO-CARD er meget flotte

Den seneste base 2019/2020 fra Gallup viser bl.a. følgende - se tabellen. Det betyder, at GO-CARDs dækning er i vækst, og mediet har markant større læsertal end mange store ugeblade og magasiner. Brugerne af GO-CARD er en attraktiv målgruppe, der er karakteriseret ved at være aktive, urbane, veluddannede, trendsættere, nysgerrige på livet og med penge til forbrug.
 

 

GO-CARDs læsertal er kvalitet

Gallup spørger danskerne, om de har taget, videregivet eller modtaget GO-CARDs. Det betyder, at læserne er de mennesker, der har været i fysisk nærkontakt med mediet og har haft et GO-CARD i hånden. Det er ikke bare personer, der ”måske har set”, eller blot har passeret forbi en outdoor. Når der skal sammenlignes læsertal på tværs af medier, er det vigtigt at tage den kvalitetsdimension med.

For GO-CARD medregnes altså ikke alle dem, der bliver eksponeret for reklamerne i stativerne på caféerne uden at tage et kort, som ser et GO-CARD hjemme hos venner på køleskabet, på et fødselsdagsbord osv. Dvs. læsertallet er reelt endnu højere end det, der måles.
 

 

Her kan du se nogen af de seneste kampagner på GO-CARD

Mange kommercielle annoncører og organisationer har sat GO-CARD på medieplanen. Du kan altid finde flere eksempler på vores Facebook og Instagram.


Vi glæder os til at høre fra dig.

 


 


 

 


 


 

Nyt udstillingssted på Amager

Fedt initiativ. På Holmbladsgade på Amager har Benjamin, Mikkel og Martin åbnet Nr. 15 - Køkken & Bar. Cool stemning og lækre serveringer fra morgenmad til sandwich, tapas og salater. Og selvfølgelig velsmagende baristakaffe og skønne cocktails. Fredagsbaren er allerede blevet et tilløbsstykke. Velkommen i GO-CARD-familien.
 

 

 

 


 


 

 

 

Samarbejde med DMJX

Spændende besøg i går. De studerende i grafisk design på DMJX har netop haft et intensivt forløb i skriftdesign, hvor de har tegnet deres egne skrifter. Forløbet er afsluttet med, at de studerende har brugt deres nye skrifttyper til at udforme GO-CARDs med temaet ”en kærlig hilsen”. Der er rigtig mange gode imellem. Vi har lovet at vælge et motiv, der vil blive trykt i 33.000 eksemplarer og bliver udstillet på landets caféer og biografer. På billedet er vist et udsnit af de mange forslag.
 

 

 

 


 


 

 

 

Programmer i A6-format er perfekt i stativerne

Det nyskabende danseteater Bora Bora bruger GO-CARD til at fortælle om kommende forestillinger. Vi ved, at GO-CARD-brugerne er storforbrugere af kultur og oplevelser. Bora Boras programmer på 6 sider er smart lavet i A6-format, så de passer i stativlommerne. Find programmerne på et af vores mange udstillingssteder i Aarhus.

Bora Bora siger: "Tak for det gode samarbejde. Det fungerer rigtig fint med programmer i den størrelse - og at have dem ude i byen under en hel sæson."

 

 

 

 


 


 

 

 

Afdelinger i de fire store byer

Hver dag bliver der taget mere end 30.000 GO-CARDs fra vores stativer på caféer og i biografer. Det er derfor, vi har distributionskontorer i både København, Aarhus, Aalborg og Odense og en hær af cykelbude og chauffører, der konstant fylder stativerne op.
 

 

 

 


 


 

 

 

Distribution af kataloger, flyers og samples

Så er der friske programmer fra Folkeuniversitetet ude på caféerne, som man kan gå på opdagelse i. Man er også velkommen til at tage et eksemplar med hjem. Folkeuniversitetet er jo virkelig et fantastisk tilbud, hvor alle kan få adgang til ny viden, og når først man går i gang med at sætte kryds ved de forelæsninger, man gerne vil opleve, er det ikke til at stoppe.

Folkeuniversitet har individuelle kataloger, som vi har distribueret til caféerne i Odense, Aarhus og København. Kontakt os, hvis du vil vide mere om distribution af kataloger, flyers og samples til caféerne.

 

 

 

 


 

 

 

 

26/8 2020

 

 

Nye caféer med GO-CARDs

Der er gang i bylivet ikke mindst med det gode vejr og de mange, der har holdt ferie hjemme. Vi har kunnet byde flere gode steder velkommen i GO-CARD-familien, eksempelvis Plads’N på Nørrebro, Clausens og Café Quizz på Østerbro, Comedy Zoo i Knabrostræde og Shabaz Kaffebar, der ekspanderer og har åbnet en ny afdeling på Østerbrogade.

Flere nye caféer, hvor du også kan finde GO-CARD

 

 


 


 

 

 

Ved du, at vi hvert år bringer hundredvis af forskellige, små kunstværker ud til danskerne?

Siden starten har det været helt centralt for os at støtte kunsten. Både etablerede kunstnere og helt friske talenter. Det er bl.a. en af de ting, der gør mediet så populært. Er du selv kunstner, så læs mere her om, hvordan dine billeder kan blive den næste GO-CARD-sensation.

#klassikere Pet Me Paint Me Greetings – Helene Lund Den Boer, Yearning – Jonas Ranum Brandt, Come On – Susanne Møller Nielsen, Red Right Hand – Martin Bigum

 

 

 

 


 


 

 

 

 

Roskilde rykker. Nu kan du finde GO-CARDs på yderligere tre gode steder i Roskilde.

Pipers Hus – smagen af Roskilde beliggende centralt i byparken. Cafe Satchmo - hyggelig og hjemlig stemning i en af de fine, gamle stræder. Og Café Freunde Trekroner – 700 kvm. café og livsstil med lækker og velsmagende mad. Velkommen i GO-CARD-familien!