Få høj synlighed
på en stærk og positiv måde
Vi ruller din kampagne ud på de bedste caféer og i biografer - hvor brugerne selv opsøger postkortene og dit budskab.

● Du når mere end 475.000 ressourcestærke forbrugere hver måned
GO-CARD-brugerne er nysgerrige og kvalitetsbevidste forbrugere, som både tester og anbefaler nyheder. De er engagerede og tager aktivt stilling til deres forbrug og omverden, og elsker bl.a. kultur, god mad, rejser og mode. GO-CARD er målt i Index Danmark/Gallup, og du finder meget mere om målgruppen her.
● Du får plads på mere end 500 af de bedste caféer og biografer i Danmark
Vi har udvalgt vores udstillingssteder med omhu og har en grundig distribution. Vi har lokalafdelinger med bude, der fast besøger alle udstillingssteder 1-6 gange om ugen. I snit bliver der taget mere end 30.000 GO-CARDs hver dag.
● GO-CARD sender dig lige igennem reklamefiltret
Brugerne af GO-CARD går hen til stativet, tjekker de aktuelle kort, og vælger selv dem de vil have med. Det er et uhyre populært medie. GO-CARD er byens opslagstavle, hvor man finder inspiration til nye oplevelser og produkter. En reklame på GO-CARD har lang levetid og bliver brugt til både dekoration, gavekort, invitationer, samleobjekter osv. Læs mere om rækkevidde her.
● Reklamen er en del af bylivet og kulturen, hvor livet leves
GO-CARD er et stærkt medie, fordi du rammer målgruppen, når de er i byen, ude med vennerne, i godt humør og har et åbent sind. Med GO-CARD er der mange muligheder for at lave kreativ kommunikation, der overrasker og begejstrer. Det er reklame, der ikke bliver opfattet som reklame. Se eksempler på kreative muligheder her.
”Postkort kan jeg selv vælge om jeg vil kigge på, de bliver ikke ‘banket’ ud i hovedet på mig som reklamerne i de digitale medier og på tv.”
”Mange af dem er kreativt lavet og de er anvendelige.”
Udsagn fra Gallup-undersøgelse, 2020
Annoncepriser
Priserne inkluderer tryk af GO-CARDs, distribution til den ønskede region, udstilling på caféer og biografer med løbende kvalitetstjek og opfyldning af vores bude samt kampagnerapport med aftræk.
Prisen pr. taget kort ligger omkring 60-70 øre for en typisk kampagne. Det er en lav effektiv kontaktpris, man ikke finder mange andre steder. Læs mere om kontaktpriser her.
Særlige tilbud
● Kampagner, der bookes i januar-februar og i juli-august får særlige book tidligt-priser.
● Sommer og vinter er der udstillingsperioder på 14 dage, hvor kampagneprisen er ekstra lav.
● Bemærk, at der er særpriser for humanitære organisationer og for kulturarrangementer. Kontakt os.
Prisliste for kommercielle kampagner kan hentes her.
Eksempler på kampagner og priser
Når du skal bruge et tilbud på din næste kampagne, så kontakt os på telefon eller mail.
Der er ikke noget vi hellere vil end tale om GO-CARDs 😊
EKSEMPEL: EN UGE, HELE LANDET
Kommerciel kampagne
Hele landet med 540 caféer og biografer
Udstilling i 1 uge med 33.000 GO-CARDs
Samlet pris med book tidligt-rabat: 18.300 kr. ekskl. moms.
EKSEMPEL: FIRE UGER, HELE LANDET
Kommerciel kampagne
Hele landet med 540 caféer og biografer
Udstilling i 4 uger med 4 x 33.000 = 132.000 GO-CARDs
Pris pr. uge med book tidligt-rabat: 14.750 kr.
Samlet pris: 59.000 kr. ekskl. moms.
EKSEMPEL: REGIONAL KAMPAGNE
Kommerciel kampagne
I Aarhus på 70 caféer og biografer
Udstilling i 2 uger med 10.000 GO-CARDs
Pris pr. uge: 5.700 kr.
Samlet pris: 11.400 kr. ekskl. moms.
Startdatoer for kampagner
Hver torsdag er der nye GO-CARDs på caféerne. Sommer og vinter er der særlige dobbeltperioder på 14 dage. Se listen med udstillingsperioder og deadlines her.
Bemærk, at det næsten altid er muligt at få en GO-CARD-kampagne på gaden med kort varsel mod et mindre tillæg for særproduktion.
Cafédistribution og sampling
Har du brug for at få flyers, magasiner eller samples ud til cafépublikummet gennem vores store netværk af udstillingssteder - så læs mere her.