GO-CARD er The Original

I mere end 30 år har vi været specialiseret i stærk kommunikation til en attraktiv målgruppe på caféer og biografer.
Der produceres og distribueres mere end 10 mio. gratis reklame- og kunstkort hvert år.


Grundlagt i 1990
GO-CARD blev startet af Anders Elberling. Som fotograf i Paris havde Anders i 1980'erne oplevet, at cafeerne blev brugt som distributionscentraler for flyers, aviser, postkort mm. Da han kom hjem udviklede han grundkonceptet til det GO-CARD, vi kender i dag – nemlig verdens første velorganiserede og rendyrkede postkortmedie. Ideen har siden spredt sig til hele verden.

Designer og kunstner Morten Agergaard tegnede GO-CARD-logoet i 1990. Han skabte et logo med fart på, som i dag er en klassiker. Hvert år sidder GO-CARD-logoet på mere end 10 millioner gratis kort.

Egmont og selvstændighed
GO-CARD blev hurtigt etableret som et medie med enorm positiv respons fra både caféer, kunstnere, brugere og annoncører. I 1992 fik Egmont-koncernen øje på succesen og købte virksomheden af Anders Elberling.

I dag er vi tilbage som en selvstændig virksomhed. I 2010 fik Jan Kjærhus mulighed for at købe GO-CARD ud af Egmont, og der blev sat fart på produktudviklingen.

Nu har vi mere end 500 caféer og biografer som samarbejdspartnere, og vores bude triller Danmark tyndt hver uge. Der er lokale distributionsafdelinger i Aalborg, Aarhus og Odense, og hovedkontor på Frederiksberg.


Kærlighed og positive vibrationer
Som noget unikt er GO-CARD et reklamemedie, der er elsket af alle. Vi har samlere, der efterspørger særlige kort, og private køber GO-CARD-stativer, så de kan genskabe den rigtige caféstemning derhjemme. Kunstnere får gratis udstillet deres kunst på vores redaktionelle kort.

Udover gratis GO-CARDs tilbyder vi også distribution af samples og tryksager til vores mange udstillingssteder. Læs mere her på hjemmesiden, og tag fat i os for en snak om mulighederne.