Med GO-CARD får du kontakt med over 400.000 nysgerrige forbrugere.

- De opsøger aktivt GO-CARD og dermed dit budskab

De er trendsættere der engagerer sig i deres forbrug, og er først med det nye.
Kvalitet er et nøgleord, og de betaler gerne.

Det er veluddannede og ressourcestærke storbymennesker med et stærkt samfundsengagement. De er storforbrugere af kulturelle tilbud, og går op i mode, design, rejser, samt mad og sundhed.

De elsker GO-CARD, og det har stor indflydelse på hvordan du og dit budskab bliver modtaget.
Vi møder målgruppen når de hygger på café og i biografen hvor de aktivt opsøger mediet, samt efterfølgende videregiver kortene i deres netværk. For rigtig mange er GO-CARD en fast del af cafébesøget.

 

Målgruppen i tal

416.000 brugere hver måned
278.000 kvinder i alderen 12-49 år

273.000 køber helst økologiske fødevarer
244.000 er meget interesserede i madlavning

354.000 går i teatret
367.000 besøger museer

377.000 læser skønlitteratur
307.000 streamer tv-serier og udsendelser

379.000 dyrker sport/motion
333.000 er interesserede i wellness

368.000 er interesserede i mode.
372.000 er interesserede i boligdesign og indretning

Kilde: 
Gallup Index Danmark Helår 2016

 

Du finder mere information under: Materiale til download

Tag fat i os for en uforpligtende snak om mulighederne.
Kontakt GO-CARD